Handelsbetingelser

Senest opdateret: Den 5. juli 2023

Produkter og ydelser udbydes af:

The Evolving Academy
Fasanvej 20

3660 Stenløse
Telefon: (+45) 20 80 80 77
E-mail: andreea@evolving.dk

Generelle vilkår

Afbestilling eller ændringer

Når en ydelse er booket eller et tilbud er godkendt enten mundtligt eller via mail, er det bindende.

Her gælder følgende regler hvis der er ønske om afbestilling.

 
// Webdesign

Afbestilles en udvikling eller webdesign opgave mere end 3 dage fra accept af tilbuddet, forbeholder jeg mig retten til at opkræve et gebyr på 40% af det aftalte.

Dette er skyldes den allerede afsatte tid, og afslag til andre opgaver i perioden, og de forberedende opgaver jeg allerede er påbegyndt.

Ønsker du at afbestille ydelsen, skal det ske skriftligt og hurtigst muligt.

Bliver projektet udskudt mere end 20 dage på grund af forhold, som gør sig gældende hos dig, betragtes projektet som afsluttet, og du er forpligtet til at betale det resterende beløb uanset hvor lang vi er i projektet, undtaget hvis der er lavet skriftlig aftale om andet.

 
// Visuel Identitet, logo eller andre virtuelle opgaver

Ønsker du at afmelde eller annullere dit køb af visuel Identitet, logo eller andre virtuelle opgaver, skal dette ske senest 3 dage fra du har accepteret tilbuddet, ellers vil det fulde beløb blive opkrævet.

Levering

Dit projekt anses for leveret, når din hjemmeside er endelig overdraget, din Brand Book og digitale filer og/eller design er overdraget med information om endelig overdragelse.

 
Returret

Køb af digitale produkter og ydelser hos The Evolving Academy, er ikke omfattet af fortrydelsesretten ifølge Forbrugeraftaleloven – nærmere betegnet “Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2, jf. § 9 stk. 2 nr. 2a.”

 
Reklamation

Skulle du opdage en fejl eller mangel, skal du hurtigst muligt reklamere til mig, efter at fejlen eller manglen er, eller burde være opdaget, dog senest 5 hverdage efter at levering er sket.

 
Ansvar

Ved samarbejde med mig, står du inde for at alle oplysninger og materiale der stilles til min rådighed (eks. billeder, tekst, grafisk materiale o.lign), er rigtige og ikke krænker tredjemands immaterielle rettigheder, eller er i strid med eventuel lovgivning eller er misvisende.

Jeg står på samme vis inde for at digitale produkter og projekter, mig bekendt ikke krænker tredjemands immaterielle rettigheder.

Hver Part står inde for, at særlige lovregler, bestemmelser og kutymer indenfor hver Parts branche, overholdes.

Mit ansvar som leverandør omfatter ikke driftstab, avancetab, følgeskader, eller andre indirekte tab samt tab af data.

Leverandørens økonomiske ansvar, uanset dets art, kan i dets helhed ikke udgøre mere end samlet kr. 1.500.

 
Rettigheder

Ved overlevering af dit projekt, herunder hjemmeside, design eller digitale produkter, har du uindskrænket og eksklusiv brugsret, såfremt jeg har modtaget fuld betaling af enhver opkrævet faktura.

Vær opmærksom på at brugsretten ikke omfatter delleverancer, udkast, designforslag m.v..

Herudover berøres eller indskrænkes mine immaterielle rettigheder ikke af denne aftale.

Som kunde hos mig, må du gerne anføre mit navn i forbindelse med brug af dit produkt, men du må meget gerne spørge inden.

Som leverandør er jeg berettiget til at anføre dig som kunde i markedsføringsøjemed.

 
Fortrolighed og tillid

Tillid er vigtigt i et samarbejde.

Derfor er begge parter forpligtet til at hemmeligholde ikke-offentligt kendte oplysninger, som bliver videregivet fra den anden part.

Dette gælder både under og efter samarbejdets ophør.

 
Fakturering og betaling

Fakturering sker forud for projektet eller opgaven, og det fulde beløb betales før arbejdet påbegyndes, medmindre andet aftales skriftligt.

Alle priser er i danske kroner inkl. moms, medmindre andet er oplyst.

Ved fakturering af større projekter eks. webdesign (samlet beløb på kr. 10.000 eller større end) kan der laves særskilt aftale om betaling i 2 dele.

Betaling af 50% ved projektstart, og betaling af de resterende 50% ved projekt overlevering – dog senest et bestemt antal dage efter påbegyndelse – dette aftales som en del af den særskilte aftale.

Kontakt mig for at aftale nærmere herom.

 
Betaling i rater

Skulle du have behov for at dele betalingen op i rater, så er det muligt at lave en særskilt aftale herom.

I disse tilfælde vil du efter accept af tilbuddet, modtage det aftalte antal fakturaer med hver deres betalingsdato.

Kontakt mig for at høre mere om mulighed for ratebetaling.

Copyright © The Evolving Academy – All Rights Reserved 2024

Gælder alt fra billed- og tekstindhold på hjemmeside, Facebook, Instagram og andre sociale medier, samt trykte materialer fra The Evolving Academy.